Kaseton i litery przestrzenne Thai Papai
Kaseton i litery przestrzenne dla restauracji - produkcja na zamówienie
Otrzymaliśmy zlecenie na realizację obrandowania stoiska restauracyjnego w jednej z galerii handlowych. Do wykonania mieliśmy identyfikację z nazwą restauracji, oraz cały menuboard poniżej. Z racji na specyfikę miejsca, musieliśmy stworzyć reklamę, która będzie wyróżniała ten lokal od pobliskiej konkurencji. Po ustaleniach z klientem, stworzyliśmy różne warianty graficzne, spośród których wygrał ten ze zdjęcia.
Pierwsza część realizacji, to nazwa lokalu, która została zaplanowana na ścianie nad lokalem. Stworzyliśmy każdą literę poprzez wygięcie czarnej taśmy aluminiowej do kształtu. Po obwodzie liter wkleiliśmy od środka oświetlenie w postaci taśmy LED. Na front wkleiliśmy wyfrezowane litery z plexi mlecznej, służącej do podświetleń. Ponadto na napis "papai" nakleiliśmy na lica zieloną folię translucentną, również przeznaczoną pod podświetlenie. Mniejszy napis "Asian specialities" stworzyliśmy w formie małego czarnego kasetonu z taśmy aluminiowej z frontem oklejonym dwiema warstwami czarnej folii, z wyciętymi literami - dzięki temu podświetlany był tylko napis, a nie cała powierzchnia kasetonu. Cała konstrukcja została przymocowana bezpośrednio do ściany, z ukrytą w środku elektryką.
Druga część tego zlecenia, to podświetlany menuboard wiszący poniżej, nad głowami obsługi pracującej w lokalu. Miały tam się znaleźć: pełne menu, logo Coca-Coli oraz przykładowe dania serwowane w resturacji. Całość zaplanowaliśmy tak, aby można było ewentualnie wymieniać poszczególne segmenty. Wykonaliśmy to w formie długiego, aluminiowego kasetonu, z "H-ownikami" łączącymi poszczególne płaszczyzny. W środku umieściliśmy moduły LED, które oświetlały front kasetonu. Lica zostały wykonane z plexi opal, służącej do podświetleń (podobnie, jak litery przestrzenne), z naklejoną grafiką wydrukowaną na folii translucentnej, także służącej do podświetleń.
Zachowanie modułowości kasetonu spowodowało, że w razie wymiany np. promowanych dań, wystarczyło wyprodukować jedynie front z plexi z nową grafiką, przy zachowaniu całej reszty bez zmian. Obniżyło to znacząco ewentualne koszty przy przyszłych modyfikacjach i zmianach w menu.
Tak stworzona spójna identyfikacja wizualna lokalu sprawiła, że klienci często wybierali tę restaurację, a nie oferty konkurencyjnych lokali. Wielu amatorów azjatyckich smaków znalazło się tu właśnie dzięki tej eleganckiej reklamie!
Obrandowanie stoiska restauracyjnego - Warszawa i cała Polska
Skontaktuj się z nami, aby omówić, jak możemy pomóc w wykreowaniu niezapomnianej identyfikacji wizualnej dla Twojego biznesu. Oferujemy pełen zakres usług - od projektowania po realizację i montaż. Wyślij do nas zapytanie już dzisiaj!